Hebben advocaten echt zo’n slechte reputatie?

Hebben advocaten echt zo’n slechte reputatie?

Iemand zei laatst tegen mij; medisch specialisten en advocaten zijn het moeilijkst klantgericht te krijgen. Hij kan het weten, klantgericht leiderschap is zeg maar zijn ding. Hij heeft gelijk, het gros van de advocaten is ook niet zo klantvriendelijk of echt...

Waarom elk advocatenkantoor een businessplan moet maken

Waarom elk advocatenkantoor een businessplan moet maken

Vorige week was ik met een advocatenkantoor in gesprek en wat bleek; er wordt jaarlijks flink veel geld uitgegeven aan standaard marketing zoals een dure relatiedag, gadgets en relatiegeschenken, maar zitten jouw cliënten daar wel op te wachten?  Even heel eerlijk,...

Acquireer jij ten koste van je beste cliënten?

Acquireer jij ten koste van je beste cliënten?

Ben jij ook druk met de verkeerde dingen? Acquisitie, oftewel de actieve werving van nieuwe klanten en opdrachten. Als advocaat ben je er maar druk mee. Maar waar moet je eigenlijk de meeste energie insteken? Koude acquisitie, warme acquisitie of simpelweg...

To do or not to do that’s the question!

To do or not to do that’s the question!

Wie maakt er allemaal een to do list? Ik denk velen van jullie en dat geldt ook voor mijzelf. Voor de een is het een strak georganiseerde handgeschreven lijst met bulletpoints al dan niet versierd met washi tape (Google is your friend) of met markeringen in alle...

Wil je een vrijblijvend adviesgesprek of heb je vragen?

Stuur me een bericht en ik neem contact met je op.

8 + 10 =